Monday, July 5, 2010

Herkes akıllı da ben mi salağım acaba?

Evet, bu soru uzun zamandır aklımı kurcalıyor. İnsanlarla anlaşamıyorum, anlaşır görünsem de anlaşamıyorum. Derdimden anlayan birkaç kişi var o kadar, birkaç derken gerçekten bir ya da ikiyi kastediyorum.

Normal insanlar,

a) Çok iyi bir iş bulup ofiste plazalarda iş yapıyorum gibi görünüp bir şey yapmamak
b) Kendi işini kurup paraya para dememek
c) Zengin bir eş bulup gününü gün etmek

bunlardan birini istiyorlar. Peki ben ne istiyorum? Benim halimden anlayıp konuşabilecek, davranabilecek insanların arasında olmak istiyorum. Saçma sapan triplere girmeyen, kavganın saçmalığını anlayan, hayata gerçekten geniş bir açıdan bakabilen insanların arasında. Bunun yanında araştırma yapmak istiyorum. Ama kendi egosunu pısırık öğrenciler üzerinden tatmin eden bir araştırma görevlisi olarak değil. Keşke akademisyen olarak araştırma yapmak istiyorum diyebilseydim, ama diyemiyorum.

Bu nedenle de evde oturuyorum. Boş boş. Arada bir şeyler çizip yavaş yavaş çeviri yaparak. Evde de mutlu değilim aslında bakma evde oturuyorum dediğime. En azından evdekilerin salaklığı 1. dereceden akrabam olduklarından çekilebiliyor. Neyse herhalde ben salağım ki insanlarla anlaşamıyorum.

1 comment:

Nafile said...

"En azından evdekilerin salaklığı 1. dereceden akrabam olduklarından çekilebiliyor."

Burcucum çok güzel çıkmışsın canım!