Tuesday, July 27, 2010

Yine Kilo Almışsın!

Ciddi misin? diye sormak istiyorum bunu diyenlere. Ama bu kadar lakayıtlaşmak istemediğimden "Evet aldım." diyorum sadece. Etrafımdaki herkes tüm yazı yurtdışında ya da en azından daha güzel yerlerde geçirirken, ben tek bir odada tıkılmış çeviri yapıyorum. Yemek yemesem de popom aynı yüzeyde durduğu sürece enerji de harcayamıyorum biliyor musun bu cümleyi edenler?

Özellikle de kardeşime diyet yaptırdığımı öğrendiklerinde, ya da kardeşim bana "abla bunu yiyebilir miyim?" diye sorduğunda "ablan kendine baksın önce" diyenler hele; sizin ağzınızı burnunuzu dağıtsam kızmazsınız umarım.

Neden benim yaşımda benden daha kısa boylu daha şişman hatta çok daha şişman insanlar dikkat çekmezken insanlar bana bunları söyleme cesaretini buluyorlar anlamıyorum. Şunun şurasında geçen sene 42 giyiyordum, bu sene 44. Tamam, kilo almış olabilirim, fakat milletin bunu benden çok dert etmesi sinirimi bozmaya başladı.

1 comment:

Nafile said...

Takma kafaya diyeceğim şimdi ama laf olsun diye söylenecekmiş gibi geliyor. Öyle değil, gerçekten takma kafaya. Bence yani. (İyice liseli ergen üslubuna kaymaya başladım bu aralar, hayrolsun.)