Tuesday, October 5, 2010

Let's Boogie, Let's Dance!

Bu eski sevgililer mütemadiyen salaklaşıyorlar bebeğim. Ne zaman özellikle biliyor musun? Hani böyle cidden merak edip, içinde hiçbir alt metin bulundurmadan "Nasılsın?" diye sorduğunda. Bir kasılmalar, geç cevap vermeler falan. Biraz da "Ahaha demiştim işte hacı bana geri döncek/arayacak diye. Merak etmiş beni sözde. Yersen... Eheehe" havası var. Yavrum konuşacak olsam gel görüşelim derim, oradan bakılınca bunu diyemeyecek gibi mi görünüyorum? Neyse, sorduk geçti.

Bugün NR1 kanalında '94 retrospektif programı vardı. '94 yılının kliplerini gösteriyorlardı. Serdar Ortaç'ın Karabiberim'ini gösterirken, anlatıcı şunları söylüyordu: "Bu yıllarda Mustafa Sandal'dan sonra başımıza gelen en kötü şeylerden biriydi Serdar Ortaç. Saçma sapan ama hareketli şarkılarıyla müzik dünyasında edindiği yeri hala koruyor..." ya da buna yakın bir şeylerdi. Duyduğum anda asadsdsassdsdsfd moduna çoktan girmiştim bile.

Her gün farklı kıyafet giymek çok zor yav. Çok da sıkıcı. Eldeki kıyafetler tükenince yenileri ile takviye yapmak gerekiyor falan. Çok gereksiz. İşyerinde de forma giyeydik ya. Beyaz yakalı olabiliriz ama napalım; her dakika kıyafet bulmak çok çok çok zor oluyor. Öğretmen olsan da farketmez, bu sefer daha beter hatta. Tüm öğrenciler "aaa Dilek Hoca (titre gel) dünkü kıyafetlerini giymiş yine, ahahsgshsjak" diye konuşur derse girdiğin anda. Zaten özellikle kızlar arasında dedikodu yeteneği yeni gelişmeye başlıyor o yıllarda, bu da resmen körükle gitmek olur ateşe. Neyse yav. Öf. Aynı konuda yazmaktan sıkılıyorum bir süre sonra.

Bir de bugün aklıma ilginç bir şey geldi. Yazı stilleri insanları çok yansıtır; ama benim yazı stilim hep değişiyor. Bu demektir ki ben değişken bir insanım. Bazen çok sert köşeli harfler yaparken, bazen yusyuvarlak oluveriyorlar. Bir "g" harfini nasıl yapsam diye 15 senedir düşünen insanım. Yaklaşık 10 farklı yazım şeklini deniyorum mütemadiyen. Garip.

Neyse şekerim. Sonra görüşürüz.

12 comments:

Nafile said...

Yazı stilleriyle ilgili benim de bir sıkıntım var. Bir harfi aynı satırda üç dört farklı şekilde yaptığıma şahit olunabilir, o derece değişken. Bu benim ruh halimi yansıtıyorsa ayvayı yedim demektir. (Şöyle kendime bakınca pek de garip gelmedi aslında yansıtıyor olması ihtimali.)

Dilek said...

Yalnız değilsiniz efendim(: Aynen ben de tek harfi binbir çeşit hale sokabiliyorum aynı satır içerisinde. Bir taraftan da bakarsak, eğer yazı yazan insanlarız diye ele alırsak bunu, uzun uzun yazarken sıkılmamak için yaptığımız oyunlar diyebiliriz de buna. Bu da bizim aslında çok eğlenceli kişiler olduğumuzu gösterir. Hatta yukarıda yaptığıma da optimistlik denir.

Evet, çok fena değişkenim sanırsam.

Nafile said...

Sağolun, benim için de bir hoşluk oldu bu ihtimalin olması. Eğlenceli, hımm. Güzel güzel. :)

(Aylin Hanım neden yazmıyor bu aralar? Bilginiz var mı?)

Dilek said...

Dersler, çalışma hayatı, ilham sorunu gibi nedenler sadece:)

Nafile said...

İlham önemli tabi. Kendisi benim gibi "Çok ilginç bir hayatım var. Bakın bugün neler yaptım." ekolunden olmadığı için aklıma gelmemişti bu. :)

Dilek said...

Burada bana bir taş geldi gibi sanki?

Nafile said...

Estağfurullah, size taş atmak ne haddime. Sizin de kişisel şeyler yazdığınızı dikkate almadan söyledim onu. Patavatsızlığımdan tamamen. (Zaten ne çekiyorsam şu dilimden çekiyorum. Hatırlarsınız belki buraya ilk bıraktığım yorumlar hiç de ilk yorumlar gibi değildi, sulu sulu.)

Dilek said...

Ben de diyorum benim hayatım ilginç de değil ama :)

Nafile said...

Yapmayın canım, sizinki mi ilginç değil? Hiçbir şey olmasa yemeklerde gösterdiğiniz maharet var.

Ayrıca sanırım bir parantez içi ünlem kullanmam gerekiyordu "Çok ilginç bir hayatım var." ifadesinden sonra. Hani benimki ilginçse söyleyecek söz bulamıyorum gerçekten. :)

Nafile said...

Siz bu kadar ara vermezdiniz, bir sorun yoktur umarım. Merak ettim.

Dilek said...

Hayır bir sorun yok:) sadece düğün telaşı ve ardından yorgunluğu ile yazmayı unuttum diyebiliriz:)

Nafile said...

Düğünler düğünler düğünler. Iyyy! Kolay gelsin.
İyiyseniz iyi. :)