Tuesday, July 27, 2010

Katy Perry vs. Kesha

Bu ikisini pek benzetiyorlar. Bense hiç alakaları olmadığını düşünüyorum. Katy Perry için daha olumlu düşüncelerim var nedense, bir şirinlik ve de kasmadan elde edilen bir seksilik var gibi geliyor bana. Yani hem şirin hem seksi olabilmiş, her ne kadar bir imaj ürünü olsa da bunu üzerinde taşıyabilmiş biri görüyorum.


Kesha'da ise, aman Tanrım! çok seksiyim görüyorsunuz değil mi? havası var. Ve o seksi olmak adına tüm "th" seslerini dilini yarım metre dışarı çıkarıp çıkartırken benim de aklıma Britney Spears'ın seksi olma çabaları geliyor. Sevmedim. Özellikle böyle çıtkırıldım tipleri seksi/güçlü/asi kadın havalarına sokmaları pek işe yarar görünmüyor.


Tabi Rihanna bu "güçlü" kadın imajında tam oturmuş gibi görünüyor. Tek sorunu ondan önce bu imajı zirveye çıkartmış Beyonce'nin bir taklidi olması.

2 comments:

Nemo Latte said...

bence kate perry cok cok guzel bir kiz, ama boyle inanilmaz fake bir durusu var, guven vermiyor.. seksi ama.. :)
melis birkan'a benzetiyorum, ama melif birkan çok masum güzel bakisli, tek farklari o bence ikisinin

Dilek said...

Evet, Katy Perry'nin de imaj olması dolayısıyla yapay bir görünüşü var ama en azından o halde seksi olabiliyor. Kesha ise midemi bulandırıyor :D