Wednesday, July 14, 2010

Hellooooouuv!!

Kendime yeni bir düzen kurmuş olduğum şu ilk günün sonunda karşınızdayım. Şimdilik bu durumdan mutluyum. Her şeyi "olur"una bırakmak yerinde bir davranışmış. Alter ego'm Aylin'im sayesinde bunu da başardım. Aslında hep yaptığım bir şeydi, fakat arada dinlenmek amaçlı olarak "oluruna bırakma" teorisine de ara vermek gerekebiliyormuş.

Fakat böyle rahat bir yaşam yok yahu. Paramı yüksek lisans için biriktiriyordum, deli gibi çalışıyordum. Şu kadar kazanırsam, bu kadarını koyarsam, şu kadarını biriktiririm gibi, bir Edebiyatçıdan beklenmeyen seviyede hesaplamalara girişiyordum. Tabi ki, bu durum beynimde bir kısım kıvılcımların çıkmasına ve de devrelerin yanmasına sebep oluyordu.

Şimdi, o parayı istediğim bir yere gitmek için kullanmaya karar verdim. Sanki akademisyen olacağım. Peh. Ben değil miydim hem "Akademisyen olmak değil mesele, yazar olup akademisyenlerin kafalarını karıştırmak çok daha zevkli" diyen. İşte ben bu hikayedeki yazar olacağım. Mümkünse tabi ki.

Hayatımın tek bir adımla istemediğim yönde ilerleyeceği fikrine kapılıp dehşete düştüğüm son 2-3 haftadan beni kurtarıp eski halime döndüren super-duper-alterego'ma teşekkür ediyorum buradan. :D

No comments: