Friday, March 9, 2012

Yemek yemek için o kadar yol gidilir mi?


O kadar yol = İstanbul - Antep, uçakla 1,5 saat kadar.

Şahsen ben giderim. Sırf katmer yemek için bile giderim o yolu. Kiiiii - gidiyorum da :D

Bugün saat 2'de uçağa binip kendimi -muhtemelen gittiğimde beni buraya bırakın diyeceğim yere gidiyorum :D Baklavasında pek gözüm yok ama katmer beni çok fena heyecanlandırıyor! Kebaplar, kahveler falan derken 3 aydır uğraşıp verdiğim kiloları 1,5 günde almam heralde :D

Muhtemelen her yediğim şeyin fotoğrafını çekeceğim. 1,5 günde her yeri gezmem imkansız, daha sonra yine gideceğimi düşünerek sakin olmak istiyorum.

Farkındaysan hiç zeugma, mozaik müzesi, kale falan demedim. O derece gözüm döndü yemekleri düşündükçe!

2 comments:

youknow said...

5 sene antepte yasadım universite yuzunden :D 1 dilim baklava yemedim ama 10 kilo aldım hahaha sanada basarılar :D

Dilek said...

ahaha baklava sevmezdim ama ömrümde yemediğim kadar baklava yedim 1 günde :D Mevzu bahis yemek olunca sınır tanımıyorum valla :D