Saturday, December 24, 2011

Neden böyle yaptın be Hayrullah?

Başlık, Deniz'in bana baktığı faldan. Falı açıp, bu ara içinden böyle şeyler geçiyor dedi. Hani "Niye böyle yaptın be Muhsin? Ne gereği vardı?" diyorsun dedi. tehey. Hoşuma gitti ifade :)

Yani insanın bazen nerden buluyor bu şarkılar beni lan!? diye isyan edesi geliyor. Çay içmeye gidicem şimdi ama gitmeden yazayım dedim. Bülent Ersoy dinleyen bir insan değilim. Ama bu nasıl şarkı? Hani şarkıyı kelimesi kelimesine yaşamış olmanın dışında o nakarat nasıl bitiriyor beni anlatamam. Zaten Tarkan'ın hastasıyım ama Bülent'çim böğürerek duygularıma tercüman olduktan sonra onun sesi duyuluyor ya işte. Neyse dinleyin dinlemediyseniz.



Zaten bilinçaltımla bu ara küsüz. Abidik gubidik şeyler gösteriyor rüyalarımda. Mesela geçen güvercin gördüm elime konan. Şimdi onun tabirine bakınca, insan olur olmaz ümitlenecek gibi oluyor. Gerzek bilinçaltı, ne gösteriyosun böyle şeyler. Niye bütün dileklerim tutacak, dualarım kabul olacak diye çıkıyor ki? Belli ki çıkmayacak. Boşuna saliselik umutlar yaşıyorum. Küstüm.

No comments: