Sunday, December 4, 2011

Ne önemi var?

İnsanlar birbirlerine duygularını söylemekten çekiniyorlar genellikle. O çekinme kısmını atlatıp söylediklerinde ise karşısındaki kişi bunu "kaldıramayıp" kaçıyor.

Böyle bir dünyada yaşamanın anlamı ne diye düşünüyorum bazen. Gerçekten bilemiyorum, belki de aşırı derecede sanatçı ruhluyum, bu konularda çok hassasım ama beceriksizim ve hiçbir şey yaratamıyorum. O yüzden böyle mal mal konuşuyor da olabilirim.

Bu şarkıda anlatılanları birer birer yaşıyorsun ama hissettiğin kişiye anlatmaman gerekiyor, çünkü genel toplum normlarına göre "sevgiliyi şımartmamak gerek", hayır ben normlara uymuyorum arkadaşım dersen de popona tekmeyi yiyorsun çünkü artık duygularını açık ettiğine göre tamamen değersiz bir varlıksın. Bir önemin kalmadı bebeğim, güle güle.

Böyle bir dünyada yaşamak zorundayım, ama mümkünse kimseye karşı bu şarkıdaki duyguları hissetmeyim. Bu şarkıyı da sadece sanatsal mükemmelliği için dinleyim.



2 comments:

Nafile said...

Varsın açık yürekliliğinizin kıymetini bilmeyenler duygularınızı açık ettikten sonra "tekmeyi koysun". Ben inanıyorum kıymet bilenin kıymetini bilecek insanlar da var ve umuyorum karşınıza çıkarlar. Bir babaanne duasıdır hani, "Allah iyilere rast getirsin." derler; iyiden kasıt belki de kıymet bilendir. :)

Dilek said...

Amin diyorum ben de :) her anlamda iyilerine rast getirsin zaten :)