Thursday, December 22, 2011

Put your hands uppp!!

Gün geçimiyor ki, ruh halime uygun bir şarkıyı hatırlamayım. Bu blog da iyice günlük formundan çıkıp video paylaşım bloguna dönüyor. Neyse işte.

İlk çıktığı zamanlardan beri dinliyorum Adele'i ama son zamanlarda pek popüler oldu. Hatta bir ara bu şarkıyı hatta bu versiyonu anlayan anlamayan herkes paylaştı FB ve twitter'da. Hoş kimsenin anlamasına gerek yok, kadın sesiyle anlatıyor her bir şeyi.

Bazen saçma sapan bir insan size başka birini hatırlatır mı bilmem ama ben biraz bu konularda takıntılı olabiliyorum. Bugün oturup, tamam lan az güleyim diye bir stand up'ı açtım. Hayır adam benziyor da hakkaten, beni takıntımla ilgisiz biçimde. Elleri, gözleri falan. Belki de benim uydurmamdır tabi bilemem. İşte o noktada giriyor bu şarkı "Never mind I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you" diye.



Şarkı bittiğinde tekrar Craig'i (Doctor Who'daki karakterinin adı Craig'di gerçek ismini bilmiyorum, tombik sarışın sevimli tip işte) görünce; ne bulcam lan senin gibisini Craig, Doctor 10, Doctor 11 varken bebeğim yeaaa diye geçiyoruz:



İşte böyle enteresan ruhsal değişimler içindeyim. En azından latin dansı kursuna yazıldım. Latin dansı diyorum ama sadece salsa ve bachata dahilmiş, diyecektim hani chacha hani diğerleri?! Bir de utanmadan komut veriyormuşum dansta erkek gibi. Pratik derslerine gidip normal insanlarla dans edeyim, yoksa cidden maskülen bir tavır takıncam dansta. Bir tane erkek de düzgün dans etse ihtiyaç kalmaz da, odun gibi dans edenlerle nereye kadar?!

No comments: