Friday, December 2, 2011

When I came to Spain and I saw people partying...


I thought to myself, what the fuck?!

Naber?

Bugün hiçbir şey ama hiçbir şey moralimi bozamadı bebeğim. Neden? Çünkü doğumgünümü çok hoş bir şekilde geçirdim.

Tamam sabah erken uyanmadım. Zaten uyanmak için bir sebebim yoktu. Ailecek kahvaltının ardından pinekleme modunda bikaç saat geçirdim. Sonra 5'te çıkıp Bağ'dan kendi pastamı almaya gittim.

Yol üzerinde DansKeyfi de var hazır, dedim hadi Dilek kendine hediye olsun. Sosyal Latin Dansı kursuna yazıldım :D Allahımmm, yer acayip güzel. Bayıldımm. 12 Aralık bir an önce gelsin diye bekliyorum.

Sonra Bağ'dan tam kendime göre muzlu, krokanlı ve beyaz çikolatalı pasta aldım. Üstüne ise pastacının tavsiyesiyle "İyi ki doğdum" yazdırdım. Lay lay lom diye döndüm eve :D

Akşam sıradan doğumgünü kutlaması işte. Ama teyzem'in hediyesine bayıldım! Kar tanesi şeklinde kolye almış. Hem sitrin, hem de ametistler var üzerinde. Ayrıca Yunanistan'da yazdırdığım Yunan harfleri ile "Dilek" kolyesini (Ντιλεκ) gümüşten yaptırmaya karar verdim.

Şimdi uyumam lazım. Yarınki iş görüşmem umarım iyi geçer moçi. Hadi iyi geceler :)


No comments: