Wednesday, April 27, 2011

çalışmak


Böyle bitbit diye hevesle iş yapan insanları kıskanıyorum. Onları izlerken "ben de eve dönünce bir ortam hazırlayım böyle çalışayım bilgisayarda yaa" diyorum. Yalan efenim. Şu anda şu yazıyı bile yatakta yarı yatar halde yazıyorum. Ama yarın şu odayı toplayıp kendime bir plan hazırlicam. Planın ana hatları şu:

- günde bir sunum
- bir makale
- fransızca ya da ispanyolca çalışma
- blogları ihmal etmeme

Blog diyince aklıma geldi, artık yurtdışından kozmetik alışverişi yapamıyomuşuz. Laaaaaaaaaan ben bornprettystore'dan ne güzel Hello Kitty'li konadlar falan alcaktım:(

2 comments:

wessago said...

yaaa bak işte görüyorsun ertele ertele en sonunda yasaklandı.

Dilek said...

neyse ki hiç almadım değil. bundan sonra da normalde 10-20dolar olan şeylere burda 200-300 tl verecek de değilim açıkçası :D amaçları da bu zaten bir bakıma.