Saturday, May 21, 2011

Kendi kendime kızıyorum.

Önce düşündüm, hala ALES'i açıklamayan ÖSYM'ye mi, yoksa başvuruları Ağustos ayından bir anda Mayıs'a çeken sevgili üniversiteme mi kızsam diye.

Ama hiçbirine kızmıyorum, tamam kızıyorum ama kendime kızdığım kadar değil.

Birincisi; hala mezuniyet belgemi almadım. Pazartesi başvursam ve en geç Cuma günü çıksa belge bana yeter. Fakat bunu böyle sıkıştırmak yerine bomboş zamanlarımda da yapabilirdim!

İkincisi; acayip tırsıyorum. Ya not ortalamam düşükse, ALES'im düşükse, mülakatta nutkum tutulur da konuşamazsam diye kafamda dolanıp duruyor sorular. O kadar gerginim ki, spora gitmek yerine 3'ten 7:30'a kadar uyudum. Midem ağrıyor, dişlerim de sıkmaktan ağrıyor, uykumu da aldığım için tüm gece napcam bilmiyorum. Böyle kötü bir durumdayım işte.

Lütfen bunların hepsi bir anda geçsin, programa kabul edileyim, ve Yunanistan'a gideyim. Bekle beni İskeçe, Kavala, Selanik, Atina & Mikonos!

No comments: