Monday, June 14, 2010

Yeni bir başlangıcımsı?

Mezun oldum. Sanırım yani. Kepi atmadan ve çıkış belgemi almadan bunun olduğuna inananamayacağımdan eminim. Ve beni 1 senelik "sivil" hayat bekliyor. Sonra yüksek lisans eşliğinde öğrenciliğe dönüş yapmayı planlıyorum. Tabi hayatımda tanıdığım en mükemmel insan karşıma çıkıp evlenme teklif etmezse - ki bu söylediğimin ironikliği ve de imkansızlığı aşikar durumda.

Şimdi, sivil hayatımın ilk haftası geride kaldığından, ve de mezuniyet kutlamamı yaptığımdan, sıra geldi yapılacak işleri sıralamaya.

Öncelikle resime ağırlık vermem gerekiyor. Bu önemli bir nokta çünkü resim yaparken kendimi çok iyi hissediyorum. Hatta şu an çıkıp çizim defterimi yanıma almayı düşünüyorum bunları yazdıktan sonra.

Sonra ise çeşitli kısa öykü, roman ve kuramsal kaynaklar okuyarak seneye yüksek lisans başvurumda işe yarayacak araştırmalar yapmayı planlamaktayım. Böylece başvuru dosyama koyacak işe yarar birkaç araştırmam, öykülerim de olabilir.

Çeviri yaparak para kazanmak önemli bir iş tabii ki. Bunun için de bir laptopum olması gerek. Laptop nerede? Serviste. Allah'ın cezası teknosanın pislik çıkarması yüzünden laptopumu almam bir hafta daha gecikti. geçen her haftanın bana maliyeti yaklaşık 500 lira kadar. Yeni pc mi alsaydım ne? (içsesim tatil yaptığımı söylüyor, bence haklı)

Dans kursu bulmalıyım adam akıllı. Ama sanırım dansa şimdilik başlamam. Sonbaharda daha mantıklı olur. Çünkü yaz mevsimi sonuçta, yapacak birçok şey olabilir. Sonbaharda herkes okuluna dersine gidecek, bir ben kalıcam evde oturan. O zaman giderim en iyisi.

Şimdilik spora başlamak daha mantıklı. Aslında bir de gitar çalmayı öğrenme hevesim var ama, geçici bir heves mi acaba diye düşünmekteyim onu da. Ne kadar güzel olurdu canım sıkıldığında kendim çalabileceğim bir gitar?

Şimdilik bunlar var aklımda. Resim, araştırmalar, çeviri, spor. Yapabildiklerimi teker teker buraya aktarmaya çalışacağım artık. Neden buraya yazdığımı bilmiyorum ama hoş oluyor.

No comments: