Saturday, June 19, 2010

Adım 1

Kendime dans kursu buldum. Hemen şimdi gidip başlamasam da, aylık gelirim düzene girdiğinde başlayacağım yer belli. En azından bir şeyi yaptığım için mutluyum.

Aylin'in İstanbul'da kalabilmesi için, çeviriye başlamasını sağlamaya çalışıyoruz. Garip bir cümle oldu ama durum bu. Bence kalacak da ve bizim için bir şeyler değişecek. Hissediyorum bunu.

Yarın son sınavıma çalışacağım. Mezun oldum evet ama DC almak pek işime gelmiyor bir dersten, umarım yükseltebilirim.

Çizim defterimi ve fırçalarımı ortalığa çıkardım, gözümün önündeler. Bu hafta içinde çizim kalemlerimi de alıp işe koyulmayı düşünüyorum. Aklımda çizmek istediğim birkaç şey dolanmakta.

Şimdilik araştırma konularından uzağım, birkaç kitap okuduktan sonra karar vermeyi düşünüyorum. Şu sıra Foe'yu okuyorum. Okurken artık bir filolog olmanın getirdiği güveni hissedebiliyorum. Çok hoş.

Yavaş yavaş düzeltiyorum bir şeyleri. Haydi hayırlısı.

1 comment:

sfume said...

Bu yaz gerçekten ama gerçekten çok güzel olacakmış gibi bir his var bende de. İnşallah yarebbiim!