Wednesday, May 20, 2015

Fuar 2 - Completed!

Bu sefer daha zordu, şehir dışında olması, yalnız olmam falan. İşleri zorlaştırsa da hallettik neyse ki.

Artık sıra tatilde!!!

Kilo vermişken hazır spora asılma vaktim geldi diye düşünüyorum. Bir 6-7 kilom daha var verilecek. Acelem yok yeter ki fazlasını almayayım.


İlk gün kombinimdi kendisi. Elbiseler ne kadar çok pahalanmış!! Bir de doğru dürüst model yok. Şu elbiseyi bulana kadar Anıl'a Akasya'yı tavaf ettirdim resmen. Hoş ben yeter bakmayalım dedikçe "bunu da dene belki güzel olur" diye gaza getiriyordu. Alışverişi benden çok seviyor adam :D


Son 2 senedir saçımı boyamıyorum. Ancak kendi rengini bulmaya başladı. Bu kadar açık renkli olduğumu bilmiyordum. Uçlardaki boyalar da gitse de kurtulsam artık!


Bu da bu seferki standım. Daha ön plandaydı ve daha çok beğenildi. Ne yalan söyleyim ben de çok beğendim :D Endüstriyel stand anca bu kadar oluyor.

No comments: