Friday, June 12, 2015

Hiç böyle şeyler yapmazdım ama

Geçen hafta Anıl'la saçma bir tartışmaya giriştik. Olmayan çocuğa isim koyma tartışması! Varsayımlarımız hiç erkek üzerinden yürümüyor. Biz işleri hallettik evlendik de çocuğu düşünüyoruz sanki :D Dev bir ileri görüşlülük bizdeki.

Neyse işte ben daha "modern" sayılan isimleri seviyorum dedi. Örnek olarak da "Arya" dedi ve ben orada kalp krizi geçiriyordum. Hiç yapmamışımdır şimdiye kadar ama o kadar insan içinde "o ne be Ayşe Arman okuyan plaza kadını kızı ismi" diyiverdim. Azcık bozuldu ama öyle. Üzgünüm hayatım.

"Peki senin beğendiğin bi isim söyle" dediğinde kaldım. Yok. Hiç düşünmemişim. Tamam düz isimleri seviyorum. Garip, sonradan türemiş şeyler olmasın. Ama eski de olmasın. Defne, yağmur, nehir falan güzel isimler.

Ama demin ben kalbimden vuruldum günlük. Aslında hep oradaymış istediğim isim. Fars kökenli olması umrumda bile değil. Beğenmezlerse iki isim koysunlar.




No comments: