Monday, April 27, 2015

taslaklardan canlandırdım!

--Tam bir sene önce yazmışım bunu ama yayınlamamışım --


Her şey güzel giderken şeytan gelir dürter ya, "naber? ne güzel di mi bu aralar sana hayat? yoksa öyle değil mi? yoksa yine benzer şeyler mi yaşayacaksın? hehe çok salaksın hemen de kaptırıyorsun kendini. cnm yaaa!" diye. Bu aralar bende durum bu.

Kafamı meşgul edecek bir şey yokken zormuş evhamlanmamak. Sorun varken görmek istemezsin. Sorun olmayınca da acaba ben mi bişe kaçırıyorum dersin. İnsan denen yaratığın buglarından biri bu olsa gerek.

Geç buldum tam buldum ama şeytancım, bu sefer öyle hissediyorum 8-)

----------------

Sevgili kendim, merak etme - bu sefer gerçekten tam bulmuşsun ^_^ ara sıra kıskançlık yapsan da, uzak kalsanız da, sabretmeniz gereken birkaç şey olsa da önünüzde: dünyalara değişilmeyecek bir adam var be yanında!


No comments: