Wednesday, March 26, 2014

Yapmışken estetik de yapar düzeltiriz.

Bazı doktorların estetik sevdasına hastayım. Kadına nefes alamıyorum diyorum, "vıdı vıdı operasyonu olmalısınız - isterseniz yapmışken estetik de yapabiliriz" diye yapıştırıyor. Bana bunu diyen ilk doktorun yüzüne bön bön baktım ben. O an kafamda "burun, estetik, allah allah, acaba nasıl ki benim burnum?" ifadeleri dönüyordu. Ben hayatım boyunca hiç burnum kötü mü görünüyor diye kontrol etme ihtiyacı bile duymadım. Demek ki memnunum.

Neyse biraz stres var bende fark ediliyor herhalde. Cuma artık bu nefes alamama lanetinden kurtulmayı planlıyorum. (estetiği de aradan çıkarırız diyen doktorlardan biri ile değil) Aslında kolay bir şeymiş ama ben hep birileri ameliyat olurken bekleyen insandım. Bu sefer sıra bende. O yüzden de biraz stresliyim açıkçası.


3 comments:

Anonymous said...

o doktorlar vapurda kalem yanında tarak veren satıcılar gibi olmuş artık

Dilek Türk said...

Millet de estetik yaptırmaya dünden razı belli ki, onlar da hiç düşünmeden sorabiliyorlar.

Anonymous said...

yani arz talep meselesi