Monday, March 31, 2014

Oh be!

Berbat bir güne uyanmış olabiliriz milletçe ama kendi açımdan neyse ki iyi şeyler de oluyor. Hoş hayat biraz şuna benziyor:


Ameliyatımı da oldum, artık nefes alabiliyorum biraz da olsa. Tam iyileşmem bir ayı bulacakmış, bulsun. Hiç önemli değil. Yeter ki düzeleyim.

Anestezi çok mükemmel bir şeymiş. Uyandığında sanki yüz yıllık uykudan uyanmışsın gibi hissediyorsun. Arada hatırlamadığın noktalar olması da eğlenceli. Herkes "bunu dedin hatırlamıyor musun?" diyor, hatırlamıyorsun. Rüya gibi bir şey işte. Tabi benim operasyon sonrasında pek ağrımın olmaması da etkili bu durumda. Yoksa bu kadar eğlenemezdim :)

Gelelim daha önemli bir kısma. Son birkaç haftada çok önemli bir şey keşfettim. Birini sevmek bazen elinde olmayabiliyor. Hatalarını görüyorsun ama hatalarına rağmen sevebiliyorsun, hatta hoşuna bile gidiyor. Başkasında olsa katlanamayacağın şeyleri hoş görmek maalesef ki kendine saygı açısından doğru bir şey olmuyor. Yanına giderken sanki ÖSS'ye tekrar girecekmiş gibi heyecanlanıyorsun, elin ayağın titriyor (gerçekten). Yanına gitmeyi boşver, haberini aldığında, ondan kalan bir şey olduğunda bile mideni alevler alabiliyor. Bunlar hoş duygular, bir şey demiyorum. Ama dediğim gibi kendini gerçekleştirmek ve kendine saygı duymak noktalarında pek faydalı değil.

Ama daha güzeli de varmış bundan. Hiç de kendimi dünyadan soyutlamaya gerek yokmuş. Görüşecekken o gün ne olacağını hiç ama hiç düşünmeyeceğin kişi daha mutlu ediyormuş ya seni. Biliyorsun çünkü seni mutlu etmek için yanında. Gezegenin en rahat insanı oluyorsun bir anda. Dünya yıkılsa altında kalsam umrumda değil. Sanki biri biz bu kızın erkek versiyonunu yapalım demiş de olmuş gibi. Nerden nasıl bir anda karşıma çıktı bilmem. Ben saçmaladıkça (konuşurken çok saçmalıyorum elimde değil) o daha da dikkatle dinliyor. 

Heh tamam asıl noktayı buldum: ben en rahat kimin yanındayım mesela? İpek'in, Fulya'nın, Deniz'in yanında hiç kendimi sıkmıyorum. Olduğum gibiyim. İşte öyle olmaya devam edebildiğim biri olması lazımmış hayatımda da. Oh be hakkaten. Rahatladım resmen.

İnsan böyle hissederken nasıl mutlu olmasın? Olmazsa Allah'tan belasını ister zaten :D



Oğuzhan Uğur - Bal Prensesi | izlesene.com

No comments: