Friday, April 3, 2015

1st world problems

Bizimkisi anca bunla özetlenebilirdi.

Tam bir kahvaltı canavarıyım. Kahvaltısız evden çıkamıyorum. Çıkarsam da pastaneye gidip sandviç yaptırıyorum. Öyle simitle geçiştiremem. Peynir-domates ikilisi mutlaka var olacak.

3-4 yıllık kalkınma planımızda da yurtdışında yaşamak var. Şimdilik ilk rota İspanya, sonra neresi olur bilmem. Güney Kore olabilir, veya başka bir Uzak Doğu ülkesi - Güney Amerika olur. Artık Anıl nerde bulursa işi. Benim favorilerimden biri evaair çünkü hello kitty'li uçakları var :D Bunun önünde fotoğraf bile çekilemezsin, ciddiyet sıfır diyor :D kendisi simsiyah uçakları var diye new zealand air'e hasta oluyor tabi -_-  Bizimkisi böyle planlar şimdilik.

1st world problem kısmı: benim elin saçma memleketlerinde nasıl kahvaltı edeceğim sorunu. En azından feta satıyor olsunlar, Çayı bulurum herhalde. Ekmek evde yaparız olmazsa.

Şu an hala beklememiz gereken 1 sene olduğu için sanki böyle maceralara atlamayacakmışız gibi dalga geçiyoruz ama 1 sene çabuk geçer işte :/ Şu ana kadar karakterimin tersine fazlasıyla sakin yaşadığım 26 senenin acısını çıkarıcam artık.



Hayatımda bir kez olsun şu evaair'in hello kitty'si ile uçmak istiyorum. İkramlara bak ya!



No comments: