Wednesday, February 19, 2014

Bazı kişisel kararlar

Çeviriden kendimi çekip kurtarmam gerek. Çalıştığım kişiye karşı acayip bir saygı duyuyorum. Neden duymayayım? Büyük kitabevlerinin bile ödeme konusunda, editleme, proofreading konusunda abik gubik şeyler yaptığı bir sektörde adam ne parasını geciktiriyor, ne de editleme sırasında garip yorumlar yapıyor.

Bu nedenle de yoğun olduğu zamanlarda gönderdiği işleri almamazlık edemiyorum. Fakat bu durum işimdeki performansı feci etkiliyor. O günlerden birindeyiz. Sabahtan beri kafamı toparlayamadım. Bundan böyle çeviri yok bana. Zaten ilaçlarımın ya az ya da fazla geldiğini hissediyorum (bugün öğle yemeğinden önce ellerim delicesine titriyordu, hoş değil) yarın doktora gidicem bununla ilgili (oğluuum bildiğin yaşlı gibiyim). Bunların üstüne çeviri yetiştirme stresi istemiyorum.

Resim yapmam lazım benim. Aşırı derecede özledim resim yapmayı. Özellikle sulu boya. Birkaç ince fırça almıştım bir ara, sonra onları kalkıp oje sürerken kullandım asfdjgfk Böyle mallıklar yapıyorum arada. Belli bir süre deneyip başaramadığım şeylerde sinirlerim bozuluyor ve hevesimi kaybediyorum. Resim konusunda da aynı şey oldu. Yapsana rahat rahat manzara, natürmort vs. Yok illa desen, figür çalışacağım tuttu. Yok işte "cartoon" çizimlerde becerikli değilim o kadar.

Yeni bir şeyler ortaya çkarmayı seviyorum. Kadınlığın doğasında var heralde bu durum. Yemek yapmıyorum bu ara, yoksa canım deli gibi kek - pasta - kurabiye yapmak istiyor. Ama insülinle cebelleştiğim şu dönemde pek akıllıca bir hareket olmaz bu.

Bu haftasonu haftalardır özlemini çektiğim dağıtmaya çok yakınım. Bu haftasonu eğlenilecek artık arkadaşım! Höf!

Ayrıca not: Kilo verdikçe kardeşin kıyafetlerine sulanmak gibisi yokmuş! Akıllının alıp da giymediği bir sürü eteği var (etek giymekten hoşlanmıyormuş ama satın almakta sorun yok) artık onlar benim sayılır. Ben de siyah mini eteğim olsun isterdim hep ahaha :D Bir de yetişkin gibi makyaj yapabilmeyi, saçımı düzeltmeyi alışkanlık haline getirirsem iyi olacak. Nedir bu bizdeki öğrenci modundan çıkamamak bilemedim. İlk adım olarak üç beş gömlek alsam kendime iyi olacak sanırım. Özellikle bir adet beyaz, şöyle yetişkin işi (son giydiğim gömlek ekoseliydi sonuçta :/ ). Şu koton'a bir bakayım yine ben en iyisi. 

No comments: