Tuesday, November 15, 2011

Bazinga!

Şimdi aklıma geldi. Bu çocuklar pek fantastik olabiliyorlar. Üç yüzyıl önce olan şeyleri hatırlıyorlar.

Geçen dedim ya arkadaşımı istemeye geldiler diye. Bir de yeğeni var kendisinin, yaş 8, kız. Benim zeka yaşım da ona yakın olduğundan iyi anlaşıyoruz çoğu zaman. Önbilgi olsun, uzuuunca zaman önce eski sevgililerden birinin fotoğrafını görmüştü bende (hoş beğenmemişti:D).

Merasimin ertesi günü arkadaşımdayız, bu sefer kahveleri kendimize yaptık oturuyoruz mutfakta. Benim pikaçu bilgisayarım yanımda tabi, bir yandan çeviriye devam. İstek üzerine de Zeki Müren açtık, kutsal trio "sohbet, kahve, zeki" eşliğinde keyif yapıyoruz.

O sıra benimki geldi yanıma, diyalog şöyle:

-eee seni ne zaman istemeye gelcekler?
+kim gelcek ki, benim sevgilim yok böbeğim.
-e vardı hani, "boşandınız" mı?
+he valla boşadım gitti. (bastırılmaya çalışılan kahkahalar arka fonda)
-hıı, ondan mı bu şarkıları dinliyosun?
+yok kız, ben zeki'ye aşığım.
-zeki kim?
+şarkıları söyleyen işte.
-evlencen mi onla?
+evlenemem ki, öldü :(
-aa öldü müü?
+evet sen doğmadan önce hem de.
-(kafası karıştı çocuğumun) e şimdi sen artık onun fotoğrafını taşımıyo musun?
+yok taşımıyorum.
-zeki'nin? onun var mı fotoğrafı cüzdanında?

yerim lan ben bunu. yanaklarını ısırasım geliyor böyle bilmiş olduklarında :D

işte bu da söz çikolatasından çıkan tül ve kurdelelerle beni şebeğe çevirdiği halim :D



No comments: