Tuesday, November 15, 2011

Yeni Faforim!

"ayy pek sevmem ben pop müzik" diyen biri değilim, güzel ise her müziği severim. yerden yere vurarım ama serdar ortaç bile dinlerim yeri gelince. insan beyninin çöpe de ihtiyacı var. fazla güzel müzik dinlediğinde, fazla matematik çalışmış gibi oluyor. arada trafik, beden, iş eğitimi derslerine de ihtiyaç var işte. fakat fazlası zarar tabi.

hoş bu şarkıyı çöp kısmına koyamam. öyle güzel olmuş. zaten gökhan tepe'ye bir hayranlık geliştirmeye başladım son haftalarda. (kumral, yeşil gözlü birini bulmazsam gözüm açık gider mi diye düşünmüyor değilim bak) hele bu videoda ayrı bir güzel olmuş valla.

nasıl güzel söylemiş, nasıl güzel olmuş bu şarkı. hayatın için anlamlı olan şarkıyı dinlerken çok fena derecede komik bir şeyvarmış gibi gülmek/kahkaha atmak umarım sadece bana özgü değildir :D sözlerinin doğruluğu değil asıl beni yakalayan, o "yalaaaan olur ne söylesem yalan" kısmını öyle nağmeli okuyabilsem ne mutlu olurdum, o ihtimal işte :D



No comments: