Monday, October 4, 2010

Sıkıntı - Fıkırtı - Tıkırtı



Hani böyle bazıları eski sevgilileri ile konuşmak adına "seni rüyamda gördüm x iyisin değil mi?" diye konuşma girişiminde bulunurlar ya, ben buna gıcık olurum. Seni rüyamda gördüm demesi bile enteresan, madem konuşacaksın, konuş o zaman.

He böyle diyorum, kızıyorum ya, benim başıma gelmez mi bu? Geldi tabi. Ama rüyalarından korkan bir insanım nedense. Böyle enteresan bir havası olanlar olabiliyor, ardından da çok hoş şeyler olmuyor genelde. Malum Mr. X'i de 4 gecedir üst üste rüyamda görüyorum, fakat bilinçaltı kapsamında değil. Olsa zaten bunun farkına varabiliyorum. Bu noktada insanın kelimelere dökemediği bir durum ortaya çıkıyor. Öğretilmiş bir şey midir bilemeyeceğim, ancak insanlar arasında bir bağ olduğu kesin. Bazıları ise olabilecek şeyleri önceden sezinleyebiliyorlar. Bu geleceği görme değil ama. Falcılık, kahinlik tarzı bir şey değil. İçine sıkıntı düşüyor, hayra yorayım diyorsun hatta birkaç dakika sonra unutuyorsun. Sonra birden sıkıntının sebebi anlaşılıyor.

En son bu tanıdığımızın vefatında da aynı şey oldu. Kına günümüzdü ama elim hiçbir şeye kalkmadı. Sanki akşam kimse gelmeyecek, eğlenmeyecekmişiz gibiydi. Ağırlık mı, sıkıntı mı buna tam bir teşhis koyamıyorum.

İşte bunun aynısı o rüyaları gördüğümde de oluyor. Biri Yıldız Hoca'mı gördüğümde, biri de Mr. X'i. Yıldız Hocam hakkında bir şey diyemeyeceğim. Sıkıntısını bilemem. Görüşmüyorum, konuşmuyorum, hatta kadının karşısında dilim tutuluyor desem yeridir. O derece seviyorum ve saygı duyuyorum. Soramadığımdan da "nasılsınız?" diye pattadanak iyi olmasını umuyorum sadece. 3 gün ard arda onu da rüyamda gördükten sonra aynı sıkıntı basmıştı beni.

Şimdi de Mr. X, kaç gün oldu bilmiyorum. Rüyalarım o kadar karışık ki, ne gördüğümü hatırlamıyorum. Sadece kimleri gördüğümü hatırlıyorum. Bir haber de alamayınca "bişe mi oldu?" kuşkusu düşüyor. He ama bazen oluyor, 368292 gün görebilirim rüyamda. O zaman ama bilirim ki gece onu düşünmüşüm, aklımda kalmış vs vs vs. Bu öyle bir şey değil.

Ama işte benim noktam "seni rüyamda gördüm" kısmı. Bahanenin daniskası gibi durduğundan, görseniz de söylemeyin bence. Lüzumu yok böyle oyunlara. Naber? Nasılsın? diye sorun yeter. Önemli bişeyse öğrenirsiniz zaten. Ama bahane olarak kullanacaksanız, "eeeyytere beaa" demek istiyorum size.

No comments: