Sunday, December 2, 2012

I like being birthday girl

" yalniz bugun britney spears'in da dogum gunu" diyerek sevgili kardesim hevesimi kursagimda birakmadi degil.

Yine de cok eglendim dun geceden beri, ozellikle de iki aydir bekledigim fufu'nun hediyesi kismini!!

Bekldigim gibi mukemmel bir sey cikti. Doctorcugumla fotografim ve bir adet doctor figuru!!!


Yalnız gençler bir şeyi fark ediyorum ki yaşlanmışım. Neredeyse üniversiteye başladığımdan beri bu masada çekiliyor doğumgünü fotoğrafları, yan yana koyunca yaşlandığım bariz belli len!

Dün akşam bir değişiklik yapıp yeni şeyler denemeyelim dedik ve şahika'ya gittik. Deniz'in gelememesine çok üzüldüm, keşke o da olsaydı; artık başka zaman yeniden kutlarız, deliye her gün bayram :D

Sizi seviyorum gençler!




Hayır bir kişi de doctor'un paketini açarken fooğrafımı çekmedi. Tabi bir de şu var karşılaştığım :D


Tabi ki companion olarak çok yakışmışım yanına! Duy sesimi Steven Moffat!

Bu arada bu sene hep sokaklarda sürtücem sanırım. Saat 12'yi geçtiğinde hala yollardaydık (hatta otobüste, köprü yolunda) ahahah :D

ps: annemin hediyesini atlamışım. Benimkini neden yazmadın dedi. Bu doğumgünümde yamuk gözlüklerimden kurtulup, gıcık/entelektüel olduğunu zanneden master öğrencisi formuna geçiş yaptım efenim.


not: evet ilk fotoğrafta gözlerim görmüyor.

No comments: