Saturday, September 10, 2011

Bit by bit

Bu aralar bir yerlere sürüklendiğimi hissediyorum. Kedilere karşı hiç olmadığı kadar çok ilgi duymaya başladım. Biraz önce evden 5 gündür çıkmadığımı farkettim. Bundan pek rahatsızlık duymuyorum ama rahatsızlık duymam gereken bir yaşta olduğumu bildiğim için huzursuzum.

Hayatının tek eğlencesi akşam ne yemek yesek, pazar kahvaltısına kim gelecek, bahçedeki çiçekler açmış mı, etrafında dönen biri olmak için çok erken. Fakat buradan kurtulmanın pek mümkün olduğunu da sanmıyorum.

"Eğer evden dışarı adımımı attığımda, her an nerede olduğumun hesabını verip, bir kısmı için de yalan söylemek zorunda kalacaksam, hiç çıkmam daha iyi!"

Böyle saçma bir bakış açısı benimkisi.

Son zamanlarda arkadaşlarımın sayısında da ciddi bir düşüş oldu. Kimseyi tanımıyorum desem yeridir. Toplamda 4 kişiyle iletişim halindeyim. Evet, öyle gezip tozduğum süper yakın olan insan olarak değil, iletişimde olduğum, halini hatrını sorduğum 4 kişi.

Tüm bunlar için bir çözümüm de yok. O zaman niye yazıyorsun dersen, hayatımdaki değişiklikleri -etten kemikten bir insan olmasa da- bir şeyle paylaşmak iyi gelebilir diye düşündüm.

Kardeşimin de günlerdir tekrar ettiği gibi: canım sıkıldı!

2 comments:

Nafile said...

Sözünü ettiğinizin nasıl bir şey olduğunu biliyor, sizi -herhalde- bayağı anlıyor ama maalesef işe yarar hiçbir şey söyleyemiyorum. Henüz o fasit daireden çıkabilmeyi becerebilmiş değilim. Umarım siz yapabilirsiniz.

Tuğba said...

Birilerinin canı sıkılmış! Yaşadığın kısa süreli bir kendine dönme ihtiyacı, zaman zaman bana da olur. Endişelenecek, geç kalmış, erken başlamış olmaktan korkacak bir şey değil aslında. Sadece ne yaptığını, ne kadar yaptığını görmeni sağlayacak bir süreç. Bundan sonrası için alacağın kararları etkileyecek kısa bir zaman dilimi. Ve biliyorum ki üstesinden çok da kolay geleceksin. İrtibata geçmediğin arkadaşlarından birisi olarak :) benimde böyle düşündüğüm oluyor bazen, sonra bakıyorum ki nasıl istersen öyle yaşayabiliyorsun. Kendini eve kapatmak da gerekli bazen. Bana sorarsan sana tek gereken zincirlerinden ayrılmak, artık bazı şeylere baş kaldırmak, yeter demek. Sen uzun süre önce kendi sorumluluğunu alabilecek bir birey oldun. Zamanı akışına bırakma, sen ne yöne istiyorsan o yöne aksın. Hadi biraz cesaret. Evrene gönderdiğin enerjiye dikkat :)