Monday, April 28, 2014

Büyük konuşmamak gerek diyorum hep

Ama kendime dinletemiyorum işte. Daha kaç gün oluyor şunu paylaşalı?


Cumartesi Zorlu Center'a gittik. Tek odak noktamız Apple Store, hadi benim biraz da HM idi. Lütfen o kadar büyük avm olmasın ya. Alt tarafı sadece 2 yere baktık. Bir de yemek yedik ama saatler harcadık yolumuzu bulabilmek için.

Apple Store güzel bak, ona bir şey diyemeyeceğim. Note 3'üm ile orada Anıl'ı birazcık rezil etmiş olsam da, "apple büyük ekran telefon çıkartsın, alırım ama" diyerek anlaşmaya vardık sanıyorum ki :D Yoksa o Micheal Kors kılıflar/çantalar için az kalsın iphone alacaktım ben zaten.

Eataly'e gidemedik çünkü Fulya az kalsın "bizsiz giderseniz hakkımı helal etmem" diyecekti. Bu durumda en az bir kez daha Zorlu'ya gidicez demektir :/

İki saat geçtikten sonra gel biz çıkalım şurdan dedim de dışarda bir yere gidip oturduk. Her yerde avm olması ve her şeyin avm'ler içinde olması çok sinir bozucu. Zaten elektrik yükleniyorum avm içlerinde. Sırf o yüzden bile uzak durmak istiyorum.

Önümüzde Tarkan konseri var ama benim canım feci şekilde Kenan Doğulu konserine gitmek istiyor. Tarkan'a annemle gidicez belli ki, ama Kenan Doğulu'nun olur da konseri olursa zor kullanarak da olsa Anıl'ı götürücem. Kayıtlara geçsin. Sonra da şu çaldığında kopmayı planlıyorum :D Böyle saçma planlarım var şu aralar işte.



Kenan Doğulu - Kalp Kalbe Karşı | izlesene.com

No comments: