Sunday, April 20, 2014

19 nisan 2014

Ben pek duygusal bir insan degildim acikcasi simdiye kadar. Ama odun da sayilmam tabi.

Ama bir insanin oyle bir mutlu olup da kendini ifade edemeyip aglayabilecegini dusunmezdim.

Ya ben mutlu olamadim desem gayet de mutlu oldugum seyler vardi. Ama o cok da sevmedigim yasarin cok da sevmedigim hatta sikildigim konserinde cok bilindik ama pek de onem vermedigim sarkisi calindiginda hic beklemedigin zaman "ben de aldanirim senin gulusune" diye soyleyince sarkiyi kulağıma, yazinca pek onemli degilmis gibi gozukse de sevdigin adamdan duydugunda bir tepki veremeyince ya da anlatacak kelime bulamayinca anca gozlerin doluyomus iste. 

2 comments:

KoKoŞ KeLeBeK said...

bunu yazman bıle duygularının oldukca dozunda oldugunu gosterırr canım. ayırıca bloguma bırakıgın guzel yorumlar ıcın tesekur ederım

Dilek Türk said...

ben teşekkür ederim blogumu ziyaret ettiğin için :)