Saturday, January 25, 2014

Yaz gelsin!

Daha kış gelemedi, yaz nasıl gelsin bilmiyorum. Yaz gelsin yine gezelim istiyorum. Kışın her haftasonu çeviri yapmam gerekse de o Londra'ya gidilecek! Fırsat buldukça Çınarcık'a gidilecek! Gitmek istediğim daha bir sürü yer var. Ama kışın hiçbiri olmuyor!

Son günlerde yeni şarkı keşfettim. Deniz dinlemekten evdekileri bıktırmış bile, yine keşifte geç kaldım. Ben bıktıramadım daha kimseyi. Çünkü EVDE KİMSE YOK! Annemle İpek Antalya'ya gittiler, Ahmet'le evde sıkıntıdan patlıyoruz. Canım nasıl dans etmek ya da "kopmak" istiyor anlatamam. Cuma günü çıkan fırsatı evde yemek yapmam gerektiğinden kaçırdım! Bugünü kulağımda kulaklık, bunu dinleyip dans ederek geçirdim.




Bu hafta sporu ilk defa kısa kesmek zorunda kaldım. Ödem toplayan vücudumu yola getirmeye çalışıyoruz diyetisyenimle. Doktorumu da ziyaret etme vaktim geliyor gibi. Bir haftasonu da ona gideyim. Gerçi en son asistanına telefonda fena çemkirdim afhkjngmk

Yaz gelsin, Deniz'le şunlardan alıp dünyanın en tırt isimli beach'ine gidelim. (Cemos diye beach mi olurmuş?!) Bayıldımmm! Bütün kış boşuna mı spora koşturuyoruz, diyetisyene para döküyoruz?! Yazın bunları giymek için!


Bir de Katy Perry'nin Roar klibinde giydiği şeye bayıldım. Benzerini bulursam kaçmaz. Time to be a little more feminine. Venoş'un dediği gibi dişilik enerjimizi arttırıyoruz!!! Huhuuu!



No comments: