Wednesday, January 8, 2014

Tesadüf?

Beşbin kere aynı şarkıyı paylaşamayacağıma göre en sevdiğim kısmını yazayım dedim. Neredeyse 4-5 aydır bu şarkı beynimde sürekli çalıyor, ben bir bilgisayar başında oturuyor olsam da içten içe oynuyorum :) Bir şarkıdan 4-5 aydır sıkılmadıysam bir nedeni vardır diyorum. Her şeyin bir sebebi olacağı gibi bunun da vardır. Abik gubik insanların kelimeyi daha doğrusu felsefeyi alıp kendi amaçlarına göre dönüştürmesine inat tevafuk ve tesadüf olaylarına takığım bu aralar. Hiçbir şeyin rastlantısal olmadığına inanıyorum. Çünkü öyle şeyler oluyor ki rastlantı demek içinden gelmiyor insanın :)

''alnına nasıl yazılmış
sabuna mı yoksa taşa mı kazınmış
benden iyisini bulursan eğer
bilmem ki, bilmem ki, bilmem ki

yelkenin nasıl yapılmış
denize mi yoksa havuza mı açılmış
sakin sular arıyorsan eğer
bilmem ki, bilmem ki, bilmem ki ''

No comments: