Sunday, December 22, 2013

Kalp for Zeki.

Bu şarkıyı 5268. kere paylaşıyor olabilirim bu blogda. İlk defa geyiğine paylaşıyor olmam ise değişik oldu tabi.

Üç gündür non-stop fal bakılan bir evreye girdik. Nasıl oldu ben de bilmiyorum. Fala inanan biri olmadım hiç, zaten saçma. İşin içine paranormal şeyler karıştı mı hoşuma gitmiyor değil. O yüzden sırf belki gerçekten fantastik yönleri vardır diye ünlü falcılara gitmişliğim vardır. Ama en mükemmeli olanı biliyor anca. İnsanın gözlerine bakarak konuştuklarından Harry Potter'daki gibi bir Zihnefend (Legilimency) durumu var diye düşünüyorum. Ama birbiri ile alakasız üç beş kişinin aynı şeylerden bahsetmesi garip gelmedi değil. Aynı şeyler derken şu olacak bu olacak değil. aynı imgeleri görmeleri garip. Sanırım hep aynı şekilde içiyorum kahveyi.

Neyse Zeki'ye bağlanıyoruz. Bu şarkıya ilk duyduğum andan beri bayılıyorum. Rahat 5-6 şarkı çıkarılacak tek bir şarkı. İşte konumuzla alakalı kısım ise "Dünyayı durdurdum bakarsın diye / Fallara bağlandım çıkarsın diye" kısmı.

Bir elamet geldi huuuuuu!





BACK TO THE FUTURE! referansı olsun bu edit...

21.10.2015'ten geliyor:

Fallarımda çıkan "üniformalı" "asker galiba" "boylu poslu" ve "esmer" diye betimlenen arkadaşı bulalı neredeyse 2 sene olacak. Artık kendisi falımda çıkmaya tenezzül etmiyor. Ya da fallarıma kendisi bakmaya çalıştığı için kendisini göremiyor. Bilemedim o kısmı :)

No comments: