Tuesday, December 31, 2013

#huseyinamcayalnizdegildir

Çok uzatmaya gerek yok. Her yerde yazdığım gibi burada da yazıyorum ki belki başka bir yerden görmeyenler burda görür de bir yardımları dokunur.

Olayımız şu

Haberleri takip etmedim dün akşam ve bu sabah. O yüzden görmemişim haberi. İlk olarak sözlükten gördüm. Sadece tek bir kare fotoğrafla. Video var ama yaşlı insanlara karşı çok fazla hassas bünyemin olayı kaldıramayacağının farkındayım.

Bir yazarın (pomaklar) fikri ile başladı her şey, sonra the good fever -her kim ise tanımıyorum ama mükemmel insanmış- işi yakından takip ederek hüseyin amcaya hesap açılmasını sağladı. Sonuçta günümüzde yardım yaparken bile düşünüyor insan doğru yere mi gidiyor diye.

Sonra şu an gizlilik nedeniyle ismini veremeyeceğim ziraat bankasından bir yazar, telefonla ulaşarak hesabın doğru olduğunu teyit etti. İlk yarım saatte toplanan para 16 bin gibi bir şeydi. Yardım yapanların çoğu öğrenciydi. 5 lira, 7 lira gönderenler vardı. Liseli diyeceğin çocuklar "telefon için para biriktiriyordum ama onlardan önemli mi?" Diye birikmiş parasını gönderdi.

Sabahtan beri bozuk olan moralimi mükemmel hale getirdiniz gençler! Harikasınız!

Ama tabi dahasını yapmak da elimizde. Verdiğim linkten bilgilere ulaşabilirsiniz.

No comments: