Monday, May 27, 2013

Yine online alışveriş! - Butigo -

Bir dönem olsun, o zaman yeni bir ürüne vurulup bir hafta alsam mı almasam mı diye düşünmeyim. -imkansız-

Her yerden fırtlayan adwords reklamları yüzünden girip Butigo'ya bakayım dedim. İlginç bir tarzları var. Birkaç soru soruyorlar, ona göre kişinin beğenebileceği ürünler sıralanıyor. Tabi Butigo yüz yıldır yayında olduğundan çoğunuz bunu biliyorsunuzdur zaten.

Şu ayakkabılara vuruldum. İçlerinden hangisini seçsem diye 2 haftadır bakıyorum desem?



Beni tek sinir eden şey ayakkabıların hiçbirinin gerçek deri olmaması. Hepsi suni. Ben ise kapalı ayakkabıyı gerçek deri olmadığı sürece giyemiyorum. Deri ayağın şeklini alarak rahat ettiriyor, ama suni deride tabi ayak kalıbın içine sıkışmış gibi oluyor. Sırf bu yüzden bile 3. ayakkabı elendi. 

İkincisinde hala gözüm var, ama ilk beğendiğim sulphur'u (ilk fotoğraf) almaya karar verdim. Dün siparişimi de verdim. Ama henüz kargolandı gibi bir mail gelmedi. Beklemedeyim şu anda.

Aslında deri ayakkabı konusunda NR39 oldukça güzel. Biraz abik gubik modeller var ama en azından hepsi deri. En büyük sorunu ise "bir ayakkabı 250 lira arkadaşım, hepsini nasıl alcam onların?"

Fiyat ve çeşit konusunda Butigo'yu sevdim. Deri olsa daha çok severdim. Performansını ise Sulphur'üm geldiğinde görücez :D



No comments: