Monday, October 15, 2012

Do not panic

Neden bir balon misali şişiyorum, neden bu kadar sinirliyim, neden dünyanın en polyannavari insanı iken bu kadar depresif oldum:? tüm bu soruların cevabı sevgili tsh'mde imiş. Pek sevgili vücudum tiroidi yabancı madde sanarak ona karşı savaşıyormuş. Kısaca hashimoto tiroiditi olmuşum. Yarından itibaren ömrümün sonuna kadar ilaç kullanma dönemim başlıyor. Pek değişik, pek ilginç bir şey değil genel olarak. Kadınların çoğunda varmış zaten bu meret. İleride başıma açabileceği dertleri es geçiyorum şu anda.

İlaç kullanımı ile birlikte, şimdiye kadar neredeyse çalışmayan metabolizmamın da çalışacağını ve ömrümde bir ilk yaşamamı sağlayarak önden giden göbeğimden kurtulacağımı; bu tembelliği üzerimden atacağımı, yaşama sevincimi yeniden bulacağımı ve sinir bozukluklarımdan kurtulacağımı umuyorum.

Mesela herkesin izlediğinde güldüğü sahnede ben üzülmeyim artık. Saçma sapan şeyler aklıma gelse de, reklama bile ağlama potansiyelimin olduğu pms mağduru olarak 7/24 dolanmayım ortada.


5 comments:

tangerine trees said...

geçmiş olsun. kesinlikle do not panic :) hatta açılın deneyimli var (papiller karsinom ile 2 ameliyat oldum ve tiroid bezim komple alındı)

sabahları içtiğin o minnacık ilaç o kadar fark yaratacak ki inanamayacaksın. düzene oturduğunda gayet rahatlıyorsun zaten, oğlum demek diğer insanlar böyle yaşıyorlarmış diyorsun. tadını çıkarmaya bak :)

Dilek said...

Anağm, sana da geçmiş olsun! İlaçları kullanmaya başlayalı birkaç gün oldu daha, ona bağlı olduğunu tahmin ettiğim tek his ağır bir uykudan uyanıyormuşum gibi hissetmem. Bir de düzene otursa neler olacak kim bilir :D

tangerine trees said...

teşekkürler :)
düzen kısmı zaman alıyor, saatleri bile aksatmamak lazım. bu arada ilaçlar ilk başta çarpıntı yapabilir, sinir de yapabilir(miş), bende yapmadı. en en en güzeli o miskinlikten kurtulmak. neyse, doktorunuz demet artık çenesini bir zahmet kapar:)

Dilek said...

Çarpıntı yapmasın diye makul bir dozda başlattı doktor. 4. günümde değil miskinlikten kurtulmak, gece 2'de bulaşık yıkarken buldum kendimi :D

not: doktor demet hiç susmasın! :D

tangerine trees said...

:D süper süper, durmak yok ilaca devam haha