Friday, June 8, 2012

Attention please!

Ciddi ciddi evlendiriyoruz fufuyu da be blogcum. Bir cumartesi günüm daha iş ve gezmekle geçicek belli ki. Merak ettiğim nokta, ben 12.30'da işten çıkıcam da, cevizlibağ'dan bakırköy'e nasıl ulaşıcam, ne ara saçım yapılacak (ki basit bir fön dahi benim saçımda yarım saat sürüyor maşallah saç uzamıyor fışkırıyor) tabi saçım nasıl yapılacak? 4'e nasıl yetişicem. Bir erkek okusa şu yazıyı manyak mısın kızım 12.30'dan 4'e kadar beşbin kere hazırlanırsın der. Ben de öyle derim normalde ama saç başa bakan bir tek kuaför var gittiğimiz yerde. Önce gelinin (fufu lan gelin? hala inanamıyorum ben çaktırma) saçını başını yapacak, sonra bize geçecek. sırf ben olsam yarım saatte çıkardım o kuaförden, inşallah sıra gelir bana hemen :D zaten ya dümdüz olacak saçım, ya da dalgalı. Kuaför'de topuzumsu şeyler yaptırılmayacağını nişanda deneyimledim zaten. Holivudvarimsi dağınık topuz isterken klasikten biraz şaşmış türk kuaförü topuzu oldu. benim saçımın şununla hiçbir uzak yakın ilgisi yoktu mesela: 

Neyse artık. Bu sefer daha basit bir şey isteyim ki abartmasın kuaför de. Hayır dalgalı olsun dersem perma ile karşılaşacağım diye korkuyorum açıkçası.

No comments: