Saturday, February 25, 2012

pişt

naber? Can Bonomo ilen farkettiğim bir gerçek var ki, durup düşünmemi sağladı kendisi. Beğendiğim tipler 1: manyak oluyor o kesin 2: çocuk gibi de oluyor 3: yengeç ya da boğa burcu oluyor. ikizler ise başta sevmeyip sonra iyiymiş lan diyorum.

Ben bu bonomo'yu görünce kesin boğadır dedim ne alakaysa, bu da yeni başladı bende. burç tanımaca. sorsan koç, kova, başak, falan filanı bilmem.

yengeç'le sorunlarımız var her şekilde. Bir elektriklenme mi var? Adam kesin yengeçtir. Kendilerine nefret-sevgi arasında bir şeyler besliyorum. Benim için fazla düzler ama şirinler de yani! ilk gördüğüm anda sırıtıyorum bunları. yazık yavrularım yaa. bir anlasalar aslında yaylar kendileri için tek doğru! şimdi sen aslanla takılsan ezileceksin bebeğim, akrep olsa ağzına eder ben diyim, terazi olsa ikiniz de sus pus ne konuşacaksınız acaba, balık olunca depresyondan çıkamaz mal mal oturursunuz, ikizler senle uğraşmaz, kovaya fazla duygusal gelirsin, başak sana kıl olur bu ne çocuk gibi diye, koçları tanımıyorum ama kesin sevmezler bence onlar da seni.

şimdi yay olunca karşındaki, sana hayatın güzel taraflarını gösterecek, evet üzülüyorsun bunlara ama bak hayat aslında güzel de bir şey diyecek. sen sapıtmak istediğinde o da sapıtacak. annenin yanına götürdüğünde hanım hanımcık davranacak ama arkadaşların varken de deli dolu olabilecek. seni çok fazla kıskanmayacak ama seni durdurması gereken yeri bilecek (zira çok salaksın bu konularda, kime nasıl davranacağını bilmiyorsun). istediğin gibi - hatta annenden daha da güzel- yemekler yapacak, fakat eve kapanmanı engelleyip seni maceradan maceraya sürükleyecek bir kadın olmasa mı yani?! öff evet tek baş etmen gereken bu bebeğim, bu kadının böyle ortaya çıkan egosu :/ yani şimdi o kadar kusur kadı kızında da olur canım yeaa!

boğa ise, ayy yavrularım manyak lan bunlar! neli gibi dönüp duruyorsa etrafta boğadır diye düşünüyorum. ilgi çekmek niyetiyle değil de, manyaklıktan yapıyorlar, o zaman da ilgi çekiyorlar işte.

ikizlere başta kıl oluyorum açıkçası. sonra hımm kötü değil aslında, ve ardından çokhoşmuş laaaan! tepkisi verdirtiyor. ama kesinlikle harekete geçilmesini sağlayacak kadar değil :/

aslında yayların ideal eşleri aslanmış. manyak mısınız lan siz sayın uzmanlar? bir yay ve bir aslan aynı yerde kalırsa, oradan çok pis kavga çıkar anca. adam dünyanın en mükemmel insanı olduğunu sanacak, bense aynaya her baktığımda kendimle karşılaşmama rağmen buna inanıcam?! yani sonuçta her insan kendini beğenir ve kendine göre mükemmele yakın olduğunu düşünür. "şunu ve şunları yapsam tam olacak" der, sanki onları yapsa mükemmel olacağını sanır ama olmaz işte. aslansa zaten bir prototip olduğunu düşünür. yaysa ona "sen sadece herkes gibisin bebeğim" der, aslan bozulur, üzülür ama çaktırmaz, sinir yapar, uzaklaşır. bir aslanla bir yay anca flört kısmını yaşar, yakınlaşmaya başlayınca egolar birbirini iter.

hiç yay burcu olan bir erkekle tanışmadım. ama tanışsam çok fena arkadaş olurmuşuz gibime geliyor. bkz: zeki müren desem yeterli derecede anlatmış olur muyum kendimi?

başak burcu ise hayranlık uyandırıyor bende! Freddie!

Arkadaş ne sıkılmışım he! Bir cumartesi gecesi çıkıp eğleneceğim yere oturmuş saçmalıyorum. İşin komiği başım da dönüyor! hem uykusuzluk hem de nefes alamamaktan. içerden ses geliyor ve ben çok pis tırstım aslında. gidip bakıcam ama korkuyorum :/ neyse gideyim bari.

edit: gittim ama salona bakamadım. çok korkağım biliyorum. neyse gelmişken şu şarkıyı yolluyorum. öptüm.


1 comment:

Euslémme de Amisos said...

"koçları tanımıyorum ama kesin sevmezler bence onlar da seni." yerimmm yaa :)))