Tuesday, August 23, 2011

İşte bu nedenle müzik dinlemek istemiyorum

Beynimden bana uygun milyarlarca, tamam saçmalamaya gerek yok, onlarca şarkı geçiyor. Hepsi üzerine bir şeyler yazasım geliyor. Sonra, öf aman ne gerek var işte anlatmış şarkıyı yazan diyorum. Alt alta yazsam beynimden geçen şarkıları, fazla bir şey yazmama gerek kalmaz ki, kendi kendilerini ve de beni anlatırlar diye tahmin ediyorum. Evet şaşırma, onu denemek istiyorum şimdi.

1. Sen de alıp başını gitme ne olur (Haluk Bilginer versiyonu)
2. Born this way (Lady Gaga)
3. Telefonu çektim direkten (Üsküdar'a Giderken versiyonu)
4. Sendeki kaşlar (Suzan Kardeş)
5. Celebration (Madonna)
6. Rain (Mika)
7. I want you (Fiona Apple versiyonu)
8. Embruja por tu querer (Diana Navarro)
9. Life is wonderful (Jason Mraz)
10. Tuttu fırlattı kalbimi (Gökçe) (Bunu bir yere yazmayanı dövüyorlarmış)
yok yok sonuncusu değil,
10. Watermelon Man (Mongo Santamaria)

Evet, tahmin doğru, bu aralar kafamın içinde beyin yok, saman da yok sürtüşüp elektrik enerjisiyle çalışsın :D:D Boş boş duruyor sadece. En sevdiğim şarkıları dinleyip duruyorum müzik denildiği zaman. Tamam arada Özcan Deniz dinlediğim bile oluyor, inkar etmiyorum.

Hiçbir zaman çok sofistike bir müzik zevkim olmadı zaten. Çok alakasız şeyleri sevebiliyorum. Rebecca Black- Friday sevmiyorum ama o kadar da değil. Fakat oha ne saçma şarkı diye diye Serdar Ortaç dinleyebilirim. Hemen arkasından da Queen'e geçiş yapabilirim. Bu nedenle insan içinde müzik dinlemek istemiyorum.

No comments: