Sunday, August 28, 2011

Fashion, don't mess with me


Bende mi bir gariplik var bilemiyorum ama şu "moda" çekimlerinden hiç hoşlanmıyorum. Özellikle de Fransız ekolünden olanları. Hani kadını "cinsiyetsiz"miş gibi gösterenleri.

Yüzünün tamamı boyayla kaplı, tamamen erkek formuna girmiş, üzerine acayip ötesi bir poz vermiş bir insan, nasıl olur da muhteşem gözükebilir? Anlayamıyorum.

Belki de sanatın bu kısmından anlamıyorum. Ama bildiğim bir şey var ki, kadını cinsiyetsiz bir varlığa çevirmek isteyenlere gıcığım.

Bunun yanında çıplaklıkla bir "çekicilik" yaratacağını düşünenlere de gülüyorum sadece.

Bir taraftan Türkiye'deki tutuculuk sebebiyle düz ve kadınlığı örtecek kıyafetler hoş görülürken, bir yandan da Avrupa'da da "moda" "sanat" uğruna, "aynı şeyin kahverengisi" diyebileceğimiz "kadını cinsiyetsizleştirme" trendi var.

Bunlara inat; etek giymeyi, çırpı bacak olmamayı, düz değil düzgün bir popoya ve yapılı bir vücuda sahip olmayı (bu henüz ulaşabildiğim bir nokta değil ama 4 ay içinde o da olacak:D) sonuna kadar destekliyorum.

Şimdiye kadar "ayy etek rahatsız, saçını yapmaya ne gerek var" argümanları ile etrafımda dolaşan insanlara -ki en başta evdekiler olmak üzere- cevabımı bu şekilde vereceğimi bildiriyorum.

ps: etek altına tayt kadar iğrenç bir şey de yok ayrıca. Kısa etek giyecek kadar kendine güvenmiyorsan giyme?

2 comments:

ZulalAtes said...

Selam çok ilginç ama blogunu googleda chai tea latte tarifi ararken buldum :D bir forumda tarifi paylaşmışsın ordan blogların dikkatimi çekti ve iyi ki de çekmiş, çok sevdim !! benim de bir moda blogum var direk modayla ilgili yazını bi çırpıda okudum, keyifli yazıyorsun sevdim izlemeye aldım hemen blogunu:)) benimkine de beklerim :) memnun oldum bu arada ! - Zülal Ateş

www.zulalates.com

Dilek said...

Merhaba, hemen izlemeye aldım ben de seni :) Çok memnun oldum. Modayla ilgili bloglara bayılıyorum ama henüz o kadar iyi değilim o konularda :)