Sunday, January 9, 2011

Ben...

İnsanların birileriyle sohbet ederken ne kadar da çok "ben" dediklerinin farkına vardım.

Çok ilginç bir şey değil belki sana göre ama bana göre ilginç, allallah ya!

- Ben camdan atlamayı çok severim, küçükken de hep böyle yapmışım biliyor musun?
+ Hadi ya, ben de çocukken hiç atlamazdım işte, sonradan oldu bende de.

Böyle giden konuşmalara gün içinde çok rastlamıyor muyuz? Şahsen ben iş yerimde, spor salonunda, otobüste, misafirlikte, internette her yerde rastlıyorum. Katılmak istemiyorum çoğu zaman, ama insanların artık hangi yemekten "nefret" ettiğine kadar her bir şeyle var olmaya çalıştıklarını görüp deliriyorum.

"Ayy nasıl yiyorsun onu, nefret ederim beeeen!" dediğinde ne elde ediyorsun sayın arkadaşım. Veya "Ben Tv izlemem hiç tarzım değil", napayım yani, sen televizyon izlemiyorsun diye seni aziz/e mi ilan edeyim istiyorsun?

No comments: