Tuesday, December 7, 2010

Deli

Bir insanı delirtmek için ne gerekir?

Bunun cevabını bilmiyorum. Ama beni delirtmek için, en güzel Zeki Müren şarkılarını bana hediye ediyormuş gibi yapıp, sonra "şaka yaptım ya ciddiye mi aldın?" demektir.

"seni nasil sevdim biliyor musun
kullarin tanriyi sevdigi gibi
sana hasret kaldim sarilamadim
bulbulun gulune hasreti gibi"

Yani denmişti zamanında. Çok uzun zaman önce hem de. O kadar uzun zaman önce ki ne zaman olduğunu hatırlayamıyorum bile. Şimdi aklıma geldi şarkıyı dinlerken.

Maybe that's why i am a god-damned insane.

Geç kalmış bir cevap veriyorum buradan:

"eğer gideceksen mani olamam
düşersen sonunda yine bul beni
vefasız kullardan vefa bekleme
kıymetsiz bir pula satarlar seni"

6 comments:

Nafile said...

Sizi burada görmek -bunca zaman sonra- ne güzel. Özlemiştik yeminle.

Dilek said...

Evet hem gerçek hem de sanal anlamda asosyal bir dönem geçirdim, ama şimdi iyileştim galiba ^^ Teşekkür ederim.

Nafile said...

İyileştim deme sebebiniz fiziksel bir rahatsızlıktan dolayı mı yoksa ruhsal anlamda mı iyileştiğinizi söylemek istediniz?

Dilek said...

Tamamen ruhsal :) Fiziksel bir şey yok neyse ki :))

Nafile said...

Geçmiş olsun yine de. Hatta bundan sonra da yaşayacağınız hem fiziksel hem ruhsal sıkıntılarınız için şimdiden geçmiş olsun. :)

Dilek said...

Çok teşekkür ederim (: