Saturday, August 21, 2010

Ehm, Öhm, ehdngvn cdkfl iyiyim ben iyi

Yani heyecanlıyım biraz ama iyiyim. İlk olarak pazartesi günü Öner Ciravoğlu ile görüşeceğimi öğrendim. Bu beni gerdi mi? Evet bayaaa bir gerilmeme sebep oldu. Ama yarım saatlik araştırmadan sonra, en azından kitabevinin reklam eksiklikleri ve müşterinin buradan beklentilerine dair genel bir bilgi edindim. Bu gibi zamanlarda in ekşi we trust diyebiliyoruz. Okuduğum onlarca edebiyat dergisi var, çoğu da küçük çaplı olanlar, üniversite kaynaklı ...vs. Ama bunların adlarını hatırlamam zor. Bu nedenle kitaplığımı karıştırıp bir kısmını ortaya çıkaracağım ve içindeki "reklam" kısımlarını inceleyeceğim yarın. Sonra, üniversite öğrencilerini çekmek için birkaç fikir oluşsa kafamda harika olur. Aslında birkaç fikir de yok değil.

Ama asıl sorun, iş yüz yüze görüşmeye geldiğinde "ehehe hebele!" diye kalma riski. Kalmam herhalde, umarım yani. Öncelikle kendimden emin olmam gerekiyor. Fakat buna rağmen çok bilmiş gözükmemem de lazım. Zaten benim genel sorunum da bu. Ya çok pısırık kalırım, ya da fazla bilmiş takılırım. Ortasını bulamadım bi.

Yav düşündüm de, ben hayatımda hiçbir şeye bu kadar ciddi bakmamıştım. Derslere bu kadar çalışsaydım, şimdi 3.50 not ortalaması ile mezun olurdum.

No comments: