Tuesday, August 31, 2010

Ben bugün iyi şeyler yaptım galiba

Öncelikle, "desperately in depression" modundan beni çıkaran, ya da önce farkına vardırıp sonra da çıkmamı sağlayan Aylin'e buradan "i love you hun! " demek istiyorum. Aman yemişim Remzi efendiyi! 80 adet başvuru yaptım, herhalde biri dönme zahmetinde bulunur, içlerinden biri bana uygundur, değil mi? (Lise mezunu mode on :D ) Ben o parayı kazan diye saçımı süpürge ettim (oha!), elin Remzi'sine yedirmem tamam mı?!?!!

Ayrıca bugün çeşitli koliler, poşetler ve de çantalar içerisinden bulduğum 4634839202 tane kitabı verecek bir yer buldum. İstanbul'da öğretmenlik yapan bir hanım talip oldu kendilerine. Okulun kütüphanesine katkıda bulunmuş olacağım. Daha hangi okul bilmiyorum ama çok sevindim. Hatta kabul ederlerse evdeki dergileri de vermeyi düşünüyorum. Yani çocuk dergilerini. Ben10, Spiderman, Fantastik Dörtlü, Bakugan gibi onlarca fantastik dergi var bizim evde. Şımarık ötesi ve maymun iştahlı kardeşim yüzünden onlara yüzlerce lira yatırdım ben (bir ben10 dergisi 5 tl lan!). Sırf bizim beyefendi okuyacak da kenara atacak diye gitmiş olmasın bari param. Başka çocuklar da okusun. Alamayan vardır, ya da ailesi ilgili olmayan vardır. Vardır da vardır yani.

Sonra bir de sabah sabah İngiliz aksanı çalıştım ben. Söoooğşıl, faast diye diye boğazımı şişirdim, ama olsun. Bir hafta çalışsam üzerinde olacak gibi. Hiç dilim dönmezken, şimdi biraz açıldım gibi gibi.

Ayırca "dararararararm!". Çizim yaptım ben bu sabah. Bişeler çiziktirdim. Hatta bak göstereyim sana da.



No comments: