Sunday, March 21, 2010

Psi-psikopatım

Valla bence öyleyim. Sıkıldım. Bunaldım. Çeviri istemiyorum. İspanya'ya gitmek istiyorum ama parasını biriktirmekle uğraşmak istemiyorum. Zaten babama verdim bütün paramı, elimde 50 lira para kaldı. Geri verir diye umut ediyorum ama benim de bir şey için para biriktiriyor olduğum gerçeğini atlıyor kendisi nedense. Aha eski ortağım&sevgilimin parasını ayırmayı da unuttum. Salak ben.

Uyumak istiyorum bir süre, biraz asosyal olmak istiyorum, insan olmadan etrafta takılmak. Öf yete be, sıkıldım her türlü şeyden. Dünya'da daha güzel yerler var, oralarda olmak istiyorum.

Bir de kadınlar çok salak, ama erkekler onlardan da salak. Biri nolololololo diye konuşuyor, diğeri de bunu seksi buluyor. Gerzekler, milletin beyni yok artık bence, yerine saman enjekte edilmiş.

İşte bu da benim Berry Muffin'im. Günün tek güzel şeysi.


No comments: