Saturday, March 20, 2010

Lan!

Hiçbir sorunu, boku, püsürü olmamasına rağmen durmadan vızvız eden, kendine acıyan insanlardan nefret ediyorum. Resmen rahatlık batıyor insanlara. Biraz hayat enerjisi ya. Yoksa o enerji git kendini at bir yerden, eğer bunu yapamayacaksan o zaman uğraş biraz. Hayatı sevmek bu kadar zor değil.

Hayattan soğumak için çok şey var. Ama hayata tutunmak için de birçok şey var. Eğer vazgeçemiyorsan yaşamaktan, o zaman o tutunulacak şeyi bul.

Benim bir b planım var aslında. Eğer bir yerde yaşamak çok ağır gelirse, çok kötü şeyler olursa, buralardan kaçar gider, kimsenin beni tanımadığı bilmediği bir yerde yaşamaya devam edebilirim. Elim ayağım tutuyor, çalışabiliyorum, bir mesleğim var. Çok yüksek standartlarım da yok. Benim yaşamak için her türlü bahanem var.

No comments: